snabbfakta

Snabbfakta om Filippa Hagel.

Soon to be: Filippa Nielsen. Det finns ingen annan sån i Sverige. Det är bra
Längtar till: den andra ringen är ordentligt påsatt och livet kan ta redig fart! New York-resan och framtiden med min käraste och bästaste
Är lite trött på: den här bloggen. Funderar starkt på att lägga ner hela bloggsystemet nu. Vad säger du?
Ont i: axlarna. Och så svider det om läpparna
Vill: sova och dricka från Karos sojalatte imorn igen
Ska: alldeles strax sova
Ätit: en galet god lunch på Barista. Kanske för den innehöll så mycket laktosgrejer som jag inte ätit på sketlänge. Jag var tvungen att ta fyra lactrase. Då säger Emanuel: INGEN MER CHOKLAD FÖR DIG FILIPPA. Och så blir det ingen mer choklad.
Älskar: Jamen choklad ju!!! Rosa, Emanuel och att jag snart ska få sova i en jättejättestor säng. OCH. Frank Ådahls nya skiva. Det är sånger rakt i mitt hjärta (ps. jag skådade honom igår på nära håll. Han är snygg.)
Ogillar starkt: att alltid vara trött och att jag planerar allt i mitt huvud som inte alls behövs planeras
Imorgon: har jag matteföreläsning och jag är rädd. Jag är dålig på matte, jag inte bara upplevde mattelektionerna som dåliga, utan: jag är dålig på matte. Man kan vara det.
Funderar på: en shoppingfri månad och möjligtvis hänga med kyrkoåret i fastan, men då välja bort pepsi max eller nåt annat som jag (inte) är beroende av
Kanske ska: börja träna snart. Mitt revben är ju snart läkt
Borde: ta tag i mina mat- och tränvanor. Enbart för att jag alltid är trött och har huvudvärk. Jag behöver inte gå ner i vikt.
Har: fixat naglarna och satt upp tavlor och druckit varm oboy i min finaste Starbucks-mugg

Nej, nu är det sängen. Den här dagen har varit så himla konstig, bara för att jag har varit så himla förvirrad, för att jag varit så himla trött och förvirrad och så himla trött. Och så himla förvirrad. Och så himlans trött asså.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Jullan

Filippa. Sluta INTE att blogga. Ta det isåfall lite lugnt ett tag/pausa men sluta inte. Inspirationen återvänder...

2009-02-24 @ 15:17:56
URL: http://jullans.blogspot.com
Postat av: Linda Hanebrant

Matten gick ju bra...9st. H !!! :) ska bli roligt i morgon...eftersom jag spenderar den med dig ;)

2009-02-24 @ 18:19:23
URL: http://[email protected]
Postat av: Mawie

Du akn juh inte sluta bloooogga! va ska jag då läsa??

2009-02-25 @ 11:48:53
Postat av: Anonym

allt är som vanligt då=)

2009-02-26 @ 15:02:39
Postat av: Noomi

Sluta inte blogga. Glöm inte att din blivande svägerska är mattelärare. Man får mer än gärna fråga henne om hjälp=)

Kram

2009-02-26 @ 19:50:22
Postat av: Linda

O jag har läst mattekurs (men fråga inte mej... inte så haj kom jag på). Men för allt i världen, lägg inte ner denna blogg! kram jau Linda

2009-02-27 @ 09:06:22
URL: http://lindasirvio.blogspot.com
Postat av: Anonym

nu var det för länge sen du bloggade! vi saknar dig!

2009-03-02 @ 10:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0