och så var det söndag

Här sitter jag framför tv:n och äter vaniljyogurt och mûsli.
Veckan som gått har varit ganska intensiv och faktiskt väldigt lärorik. Dessutom har strålande grejer hänt mig, och det gör ju att man känner att livet är på god väg.

Jag fick kontakt med en av mina största förebilder just nu: UnderbaraClara. Och fick dessutom göra en liten intervju med henne till Självkänsla-temat Ung Tjej. Jag var så glad och speedad över detta att jag till och med drömde om henne. Haha! Men hon är en fantastisk förebild för oss tjejer, och vi tjejer behöver sånna. Så är det bara.

Snart, enligt mig, fyller jag år också, och har redan fått en liten uppladdning av en otrolig födelsedagspresent. Men det kommer jag skriva mer om i framtiden.

Idag har jag på mig mina röda 50-kronors jeans som är supertajta. Men jag gillar´t!

Nähe, dags att gå till kyrkan.

Ps. Det här blev nog det yraste inlägget på länge....


Kommentarer
Postat av: Linda

Nähe, en INTERVJU!!! Fy va kul!!! Måste läsas!! Ha det gött idag maj lovely friend. kram jag Linda

2009-02-08 @ 19:37:47
URL: http://lindasirvio.blogspot.com
Postat av: Anonym

de är verkligen du, snygga :)

2009-02-09 @ 00:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0