my pianoplayer



These words are my own;
I love you, I love you, I love yoooou


Om 2 ½ månad kan ni alla kalla mig Fru Nielsen. Konstigt va? Jag har inte ens börjat öva på min
nya autograf än. Måste göra det alltså.
Att gifta sig känns som ett naturligt steg för mig och min kära. En del människor tycker att vi är jättesnabba på det.
En del förstår inte alls hur vi kan veta redan nu att vi vill dela resten av livet tillsammans. 
Och en del undrar om vi inte kommer att ångra, vi är ju så unga!
Men att gifta sig och ingå i äktenskap, är att ta ett beslut. Vi har bestämt oss tillsammans för att inte "kolla in" andra tjejer och killar. Vi har tillsammans bestämt oss för att älska varandra i nöd och lust. Och snart kommer vi ta det beslutet offentligt också. Det ska bli spännande.
Det ska bli riktigt roligt att ha bröllop nu också! En känsla jag inte riktigt känt... eh, alls, faktiskt. Men nu! Nu har massor roliga idéer blivit verklighet och jag är peppad som in i att inte se ut som "alla andra" tycker och tänker. Ja, eller nåt.
Det roligaste och absolut bästa är att vi alltid kommer att ha varandra. Vad som än händer, så finns min kära Emanuel vid min sida. I nöd och lust.
Det är ju precis det, det handlar om, eller hur?

I love you, I love you, I love you! 

Kommentarer
Postat av: Linda

JAAAAAA!!

Gött att höra dessa ord min fd roomie!!

Autografträning börjar jag med redan när jag blir lite småkär i någon, ja helt lika är vi inte.... ;)

Snygg bild på pågens fingrar du!!

KRAM!!

2009-02-18 @ 21:34:16
URL: http://lindasirvio.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0