Jag är glad



Linda & jag på tåget hem. Trötta? Ja, övertrötta.



Mitt nya armband och vårt mysiga fika


Väckarklockan väckte mig 05.59 imorse. Precis som igår och precis som imorgon. Fruktansvärt trött var jag imorse. Jag tror inte jag öppnade ögonen förrän jag både duschat håret och toalettat färdigt.
Linda och jag missade tåg och fick vänta alldeles för länge på buss, så vi var aningens försenade. Men det verkade ingen lida av och dagen började.
På vägen hem var det strömavbrott på Malmö Central därför tog vi oss till Espresso House och köpte fika to-go. Snacka om livsnjutning, för Fröken Hagel där ja. Mmm, I love it! Scones och chai latte blev det för min del. Yams.
Väl hemma fick jag en överdos av min medicin (eller rättare sagt, rätt dos) och har sedan dess varit halvt medvetslös (nej, jag överdriver aldrig). Nu har jag i alla fall vaknat till liv och tänkte äta nåt. För fy sketan vad hungrig jag är!
Så går det väl när man ligger i ide några timmar.

Take care, folks!

Jag är glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0