baksmälla

Jag har aldrig varit bakfull, tro det eller ej, men idag känns ändå som en sådan dag. 
Huvet dunkar, jag är trött som bara den samtidigt som jag känner mig otroligt nöjd med helgen som gått. 
Jag ska verkligen lägga in bilder från gårdagen, för fy vad sjukt roligt jag hade. Jag träffade tre gamla gymnasieklassisar som jag, två av dem, inte träffat sen studenten. En gift, två förlovade och själv ska jag gifta mig snart jag med. 
Helt sjukt roligt!
Som sagt, ni ska få se bilder. Ska försök hysa in en bild från gymnasiet också, så ni får se ATT vi har förändrats lite...

Annars är rosa-bajs-påse-veckan över nu och mamma och pappa är hemma. Underbart! Jag har aldrig saknat dem så mycket som jag gjort den här veckan. 

Idag kommer min morbror som bor i USA och hälsar på en snabbis. Det ser jag fram emot faktiskt, honom har vi inte träffat sen sommaren 2006. Synd att inte hela familjen kunde följa med bara. Men de får vi träffa till bröllopet! Tjoho!

Nu ska jag bege mig.

Ps. Igår var mitt högsta besöksantal här bloggen. Jag är helt salig. Det kommer nog aldrig hända igen. MEN! Jag kommer leva på det i flera veckor...

Kommentarer
Postat av: Noomi

Hej!

Vad kul att du haft roligt, men mindre kul med huvudvärken.

Själv åker jag till VBG idag ses den 13.

Blogga mycket så jag har nått att läsa innan jag somnar.

Kram

2009-02-22 @ 10:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0