Åh, Underbara Clara


--------------------------------------------------------------------------

Idag tänkte jag ägna lite tid åt min stora idol. Hon heter Clara och har världens skönaste blogg.
Jag har inte hyllat henne här på bloggen på riktigt innan, för att jag inte vill verka vara någon stalker.
Jag kan lätt benämnas vid det annars. Eftersom jag har väldigt lätt för att upphöja människor som jag
gillar, till skyarna.
Men efter att ha läst dagens inlägg i hennes blogg, så kan jag nog skriva vad som helst.

Varför är då just hon, Tjejen med stort T, min idol.
Jo. Hon är precis lika gammal som mig (vilket ju kanske kan var alite konstigt då, att HON skulle vara min idol, men så äre), och hon verkar leva ett liv precis som jag. Det hon skriver om, det har jag ofta tänkt på. Att hon skriver, ja, det vill ju jag med göra. Och det gör jag ju!
Hon har världens, och då menar jag verkligen världens, snyggaste stil, som jag dagligen försöker sno åt mig. Fast ändå göra till min egen.
Hon är en öppen kristen tjej, sund och så himla bra förebild för alla oss brudar. Jag tycker verkligen det.

Det roliga är att jag har väldigt många vänninor just nu, som jag diskuterar Claras blogg med. Ibland kan vi bara sitta och beundra hennes klädstil, eller hennes andra foton som hon tagit. Ibland diskuterar vi det värdefulla hon skriver om, eller bara tipsar vidare om att läsa nåt specifikt inlägg.

Underbara Clara! Du förgyller mig vardag.




Kommentarer
Postat av: underbaraclara

Tack käraste. DU är underbar. Tack för din pepp och fina fina ord. De lyser ju upp min dag. Dunderkram

2009-02-21 @ 09:48:04
URL: http://folkbladet.nu/underbaraclara
Postat av: Linda

Ja man blir ju bara glad av att läsa Clara-bloggen. Så gött!!

2009-02-21 @ 09:52:32
URL: http://lindasirvio.blogspot.com
Postat av: nina

åh jag hoppas att du inte började läsa clara på folkbladet och så fall har missat hela hennes blogg innan: underbaraclara.webblogg.se, den är helt underbar! läs o njut :)

där är jättemånga bästaste inlägg. ojoj nu låter jag som en stalker, nåväl. haha.

2009-02-21 @ 12:09:02
Postat av: Johanna Gell

Hej Filippa! Vad kul att du har en blogg! =) Intressant att läsa=) Och jag tänkte bara säga att Claras blogg är min favorit med, bara älskar hennes stil! :D Och en fråga, när är det du gifter dig? Spännande!! Stor kram

2009-03-12 @ 11:36:15
URL: http://johannagell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0