Mitt forna liv i mobilbilder. Here goes

 
Här ligger jag i en sjukhussäng på sjukan i Landskrona. Jag hade precis åkt ambulans.
Ibland är man bara FÖR glad liksom! Eller hur?!?!
(ambulansfärden var faktiskt den roligaste upplevelsen den veckan)



Linda, jag och Hallon äger alltid ganska mycket fett på våra flummiga lektioner. Japp!

 
Här är min fina gris och hans leksak; moroten.
Ni kan väl ana att jag älskar dessa leka-med-lera-lektioner?
Men jag gör INTE det, okeeeej? Usch.



Här är min vääääääldigt fina vän Linda. Hon äger fett! Och vi steker.



Jag och Marie tog en fikapaus i second hand-shoppingen. Jag vill ha soffan hon sitter i



Hej, det här kan ni kalla mig på lördag, om ni vill. Jag går också under namnet Filippa, Fillefjant och Felipa.



Min favorit där. Mjölken alltså. Meh, skoja. PEPSI MAXEN såklart! I helt rätt format.



Jag och Linda på ännu en rolig lektion. Alltid kul. Men faktiskt, ALLTID kul med DAAJ!



En dag kom Evan gående. Leta efter lila, då ser ni henne



Kolla! Hon har en hamburgare på cykelelelelelen! Man blir ju bara SÅ hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0