Lite sugen just nu



Sitter hemma, alldeles ensammen. Jag måste erkänna att ikväll... så tycker jag att det är riiiiiktigt tråkigt. Men jag har så ont i mina fötter (säg inte till Emanuel att jag sa det, jag får nämligen inte klaga på denna självförvållande smärta), så jag orkar inte gå ut, gå över till nån eller gå nånstans faktiskt. Så jag sitter här i min ensamhet. Inget kul på tv, nej. Alla Grey´s Anatomy-avsnitt vi har är sedda. Kanske ska plugga lite? Eller skriva nån artikel? Eller sno hit en symaskin och sy in de där grymans coola 501:orna jag snodde i Åstorp idag...? Jag kan i och för sig fixa mina naglar. Men det tar nog bara en kvart.

Aja, närå, så atte... Jag är lite sugen på en nybakad, kladdig muffin och en minipepsi max till. Det får det bli!

Ha en skön lördagkväll mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Linda

Helt enkelt FÖRBJUDET att lägga upp sånna här suktande bilder. Speciellt inte när man själv inte äger nån ugn :P

2009-04-19 @ 21:43:25
URL: http://lindasirvio.blogspot.com
Postat av: Victoria

Nice blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-13 @ 04:29:36
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0