Lite ommöblering, döh

Hej hörrni!

Jag bara möbelerar om här lite. Ni vet, jag tröttnar så snabbt. Så det var lite dags.
Sen ska jag byta namn också. Tror jag. Kanske? Vi får se. Jag har en idé.

Jag åt klassen vid kanalen idag, i Malmö. Calippo-glass alltså. Inte alls lika gott som de ljuvliga gräddglassar som finns att avnjuta vid denna tid på året. Men är man laktosintolerant så är man. Japp. Så är det.

Jag känner mig så duktig idag. Jag är så fruktansvärt trött, och har varit hela dan, och ändå orkat med så mycket. Skönt. Det är jättekonstigt, förresten, att skriva: Filippa Nielsen.
Alltså. Nu, när man vet att det är på riktigt snart. SÅ KONSTIGT ni. Men ändå coolt.

Evelina frågade mig idag om vi ändå kunde ses efter jag gift mig. Och om jag kommer vara den samme  (igår, idga och i evighet). Och jag sa till henne att allt är lugnt, det enda som förändras är mitt namn. Typ. Och ja, lite andra förmåner man får när man är giiiiiiiiiiiiiift. Höhö.

Anyway. Nu har jag druckit så mycket pepsi max ikväll att jag ändå inte lär somna tidigt. Men det gör nog inget.

Hej på dig. Skriv en kommentar förresten, det är så himla mycket roligare då. Jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej på dej också, Filippa;)



Jaa, jag har faktiskt tänkt på det att det är tråkigt med laktosprodukter ibland, t.ex. smakadejag den där havremjölken en gång, uäck:P

Men jag hoppas du överlever denna gräddglassabstinens lika bra som du verkar överleva dina weddinförberedelser;) När/var/hur är det egentligen? Lägger du upp bilder sen så man får se?? :P

Ha en fin onsdag!

Linn

2009-04-22 @ 09:36:15
Postat av: Anonym

hej linn!

kul att du hittat hit :)

vi gifter oss 2 maj i Ottarp kyrka, utanför Landskrona.

Jag lägger säkerligen upp nån bild eller två :P

2009-04-22 @ 16:21:49
Postat av: Marie

Hej. Nu har jag "smygtittat" på din blogg ett tag. Så det är väl dax att skriva in en kommentar, för som du säger, det blir mycket roligare då!! Det är alltid lika spännande att läsa, du har verkligen en konstnärlig åra, både när det gäller skrivandet och i dina bilder - härligt!



Sen tycker jag såklart att det är jättespännande att läsa om alla bröllopsplanerna, snart....

Kan tänka mig att det pirrar i magen nu, det gör min trotas att jag har 3 månader kvar.

Ha det bäst!

2009-04-24 @ 08:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0