Jag är en skolnörd

Hej!

Jag är i skolan nu. Sitter i en instängd datasal med Elin och Helena. Vi har haft en mysig lunch och jag åt det vanliga; spagetti och köttfärssås. Gott.
Nästa vecka ska jag gifta mig. Japp. Och jag hade en jättehemsk dröm inatt. Jag antar att de börjar komma nu, de där mardrömmarna. Usch ja. Nä fy. Blä.
Snart har vi föreläsning med vår lärare Anna. Hon är grym, jag gillar henne.
Jag gillar skolan. Väldigt mycket.
Jag är en sån som kan säga att jag till och med älskar skolan. I love it, liksom. Elin tycker jag är störd och lite nörd, som säger så, men ja, det är sanningen.
Egentligen vill jag lite hem, för jag så ont i huvet. Men skolan är så rolig, så jag stannar. Plus att jag ska fika med en härlig kompis efter också. Sist vi sågs skrattade vi så mycket att jag hade träningsvärk dagen efter.

Nej. Nu ska vi till 7eleven och kanske köpa nåt energigivande. Som en juice. Eller ja, varför inte godis?

Puss å kräm

Kommentarer
Postat av: Jenny

DU! 7elevens BROWNIES!!!! TESTA DOM! du blir fast direkt!

2009-04-21 @ 19:42:43
URL: http://www.jennyjm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0