Frugan



Jag kollade precis i almanackan. Och ja. Det är alltså MINDRE än en månad kvar nu. Hur kan det komma sig? Jag fattar ingenting. Jag kan verkligen inte få in i min hjärna att jag snart ska kallas Fru. Så himla konstigt!
Men så himla coolt. Och kul. Och roligt. Och spännande. Och... häftigt.

Jahopp. Nåt jag säkert vet är att jag inte kommer ha några fina naglar att visa upp när ringen ska showas off. Hanna och jag kom på idag att jag kan visa upp handen som en klo. Det blir kalasbra.
Skorna ska gås in. Jag är så glad att jag valt högklackat... Min kära bästis Marie, som redan är sjuhundra meter längre än mig, ska ha JÄTTEhögklackat. Hade jag inte tagit dessa hade jag sett ut som en dvärg. Vilket jag nog ändå lär göra... men det gör inget!

Ska bli så kul att dela livet med Emanuel. Han är ju bäst.

Kommentarer
Postat av: Mawie

hahaha, hur höga du än har, så kommer jag alltid va längre än dej. :P

2009-04-07 @ 22:20:44
URL: http://nogg.se/mawiiie
Postat av: Jennifer

Säger bara en sak: LÖSNAGLAR

2009-04-12 @ 18:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0