FILIPPA-bandet

Amen tja på´re!

Vi håller på med ungdomsslang, internetspråk och förortssvenska i skolan, på vårt projektarbete. GALET kul!
Och jag passar så bra in där, med mina fantastiska ordval. Eh ja.

Jag har träffat min nya tjej idag, Evelina heter hon. Jag tycker det är lite viktigt ändå att ni alla, alla, ja, verkligen ALLA, ni som läser min blogg, vet det. Det är inte så många, så det spelar ju ingen roll.
Men ja, jag ska ändå, fortfarande, gifta mig med Emanuel nästa vecka. Han är på svensexa nu. Det verkade så roligt att jag ville följa med. Men det fick jag inte.
Just det, jag skulle ju faktiskt skriva en viktig sak, gällande att jag träffade Evan (som jag nu kallar henne, för jag orkar inte skriva hela hennes namn, det är såååå långt. Kanske inte längre än den här meningen i parantes iof...), jo, jag fick ett jättefint, ROSA, nyckelband av henne. Hur schysst, liksom? Galet schysst. Det står dessutom FILIPPA på det! Aaaaaaj knooow! Insane!! Jamen, tack Evan. Fint äre! Och jag har visat alla jag känner! (än så länge bara Emanuel, men det kommer nog fler).

Jag ska då käka tacos nu snart, med mor, far och hunden Leo. Med andra ord: en hektisk kväll ligger framför. Elllor ente.

Skönt ska det bli med en sådär reeedigt solig helg i alla fall. 20-22 grader minsann! Nu tycker jag verkligen synd om er som bor längre upp än Landskrona. Ni kanske inte får ta del av värmen. Men frukta inte, den (kanske) kommer till er med.

Tjingepling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha du e fan sjuk HÄRLIGT!:D gRATTIS till bröllopet!;)

2009-04-24 @ 21:07:18
Postat av: evan som du sa



det är faktiskt jobbigare att skriva evan är evelina..du är sjuk..t rolig

2009-04-25 @ 10:41:39
Postat av: Anonym

och vasego för nyckelbandet! filippa är ett väldigt fint och roligt namn.Mycket bra att du heter de..

2009-04-25 @ 11:17:07
Postat av: Jenny

ALLTSÅ DUUEEE!! Jag är ju HELT nervös!!! Du gifter ju dig snart! Har gått runt o tänkt på det i nåra dagar nu! "Filippa gifter sig snart". Jag får fjärilär i magen!!

2009-04-27 @ 21:25:33
URL: http://www.jennyjm.blogspot.com
Postat av: Jenny

ALLTSÅ DUEEEEE! Jag är HELT nervös! Du gifter ju dig snart!!! Har tänkt på det dom senaste dagarna "Filippa gifter sig snart ju". Får fjärilar i magen!!

2009-04-27 @ 21:27:44
URL: http://www.jennyjm.blogspot.com
Postat av: Jenny

ALLTSÅ DUEEEEE! Jag är HELT nervös! Du gifter ju dig snart!!! Har tänkt på det dom senaste dagarna "Filippa gifter sig snart ju". Får fjärilar i magen!!

2009-04-27 @ 21:28:13
URL: http://www.jennyjm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0