En fin dag hörre du


Dessi tyckte att Marie och jag såg väldigt lika ut här om dagen.

Idag är en NY dag! Imorse fick jag ett sånt där riktigt fiiiint mess från min käraste. Kanske är det det som gjort att dagen än så länge känns helt fantastisk?
Jag tog mig en joggingrunda vid havet idag med. Det är så underbart! Ingen press, skön musik, havet. Havet är det bästa. Det är det som får mig att känna lugnet och friden. Och glädjen.
Alla borde ha tillgång till havet som jag har...
Idag ska jag till Helsingborg och leka med mina värdinnor. Marie och Dessi. De är helt galet bra faktiskt. Fast lite önskar jag allt att jag inte valt dem, jag får ju aldrig vara med och leka eller veta några hemlisar. Förutom idag då. Sköönt. Marie ska göra lite frisyrer på mig idag med. Vi får se om det blir nåt att hänga i julgran.
Jag uppmanade mina päron här om dagen att de nu verkligen måste börja använda frasen "Det går över tills du gifter dig!". Det är en välanvänd fras hemma och jag menar, hallå, snart kommer de aldrig kunna säga den till mig!!! Use it!
Jag ser fram emot att skolan börjar igen på allvar den här veckan. Livet är bra. Snart är jag gift. Och snart ska jag få åka till the land of my dreams. Men min man of my dreams. Det är så bra liksom.

Ha nu en riktigt fin dag hörre du.

Kommentarer
Postat av: Erica

Åh, vad underbart att gifta sig.. <3

2009-04-14 @ 07:48:39
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: Linda

Jaaaa, vi ÄLSKAR havet!!

Jag får springa vid annat vatten här. E det havet?! Ja who knows?!!

2009-04-14 @ 20:22:35
URL: http://lindasirvio.blogspot.com
Postat av: Anonym

Åh vilken fin kjol till höger, vart kommer den ifrån? :)

2009-05-03 @ 11:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0