Vilka skor ska jag ha?



Snacka om dilemma jag har. Jag kan inte bestämma mig vilka av ovanstående skor jag ska ha när jag gifter mig. Vad tycker du?


Okej. På riktigt, jag har redan bestämt mig. Det blev inte nåt av dessa... Men, ni som känner mig väl, kan ju ana att jag verkligen hade kunnat tänka mig nästan alla dessa gräsliga par skor i min garderob. Jag älskar liksom skor.
Det fanns en tid när jag hade över 40 par skor. Men fy, jag borde skämmas!! Men jag älskar ju skor.
Nu har jag inte lika många kvar, faktiskt. Men jag vet inte om det är så långt därifrån... I love them.

Jag är fortfarande ett sjukt måndagsbarn med alldeles för mycket rastlöshet i mig. Det resulterade i nedladdning av massor av skor. Från en fantastiskt kulig sida: www.have2have.se. Och snacka om att man have to have...

Än ligger jag i sängen och får inte känna på vårvärmen. Det är orättvist, fast ändå inte. Jag vet att det finns massor med människor som har det mycket värre än vad jag har. Därför överlever den mest rastlösa människan på jorden (jag). Jag tror dock att jag på tillfriskningsvägen (normalt är man ju det efter en veckas sjuka, men sånt ska man inte ta för givet när det handlar om mig).

Naj hörrni. Jag börjar bli riktigt sugen på att gifta mig nu. Skönt att det bara är en månad kvar, typ. Och jag måste börja gå in mina icke-inköpta skor snart. Sånt äre.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vårvärmen får du inte känna fast du är frisk o kan va ute här, så e Sthlm.... Men det blir bättre o bättre dag för dag.... eller nåt =)

2009-03-23 @ 16:16:33
URL: http://lindasirvio.blogspot.com
Postat av: e

jag gillar dig faktiskt

2009-03-24 @ 10:50:40
Postat av: Dessi

Dude! Är du fortfarande inte frisk?! Din stackare...

2009-03-24 @ 18:33:48
URL: http://killalittletime.blogspot.com
Postat av: Noomi

Hej!

Linnea tycker att du ska de högklackade leopardmönstrade skorna, själv vill hon ha de röda.

// Noomi

2009-03-26 @ 18:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0