Sjukbloggar

Efter att ha haft 38 graders feber sen i måndags börjar det nu reda upp sig. Tror jag. Man (eller rättare sagt: JAG) ska inte säga för mycket om sånt, vad som helst kan hända när det handlar om sjukdom för fröken Hagel.
Snart kan jag förresten inte säga fröken Hagel längre. Snart är det Fru Nielsen. Det är så konstigt!! Och så coolt.
Nu har jag studerat Nyhetsmorgon på TV 4 tre mornar i sträck och kan konstatera att jag hade passat grymt bra som programledare för det. Undra om jag ska ta och skicka in min ansökan? Vad säger ni?

Igår var jag så fruktansvärt sugen på chokladbollar, så Emanuel gjorde några. Några, neeej, det var jättemånga! Jag hjälpte till, men jag orkade inte riktigt hålla på att rulla så länge, så jag gjorde dem jättestora. Sen åt jag alla stora och Emanuel alla små. Man kan säga att min chokladdesperata mage var full för all framtid...

Ligger just nu i soffan och chattar med FYRA Stockholmare. Fast ingen av dem är egentligen riktig Stockholmare, men de bor liksom där nu. Och allt handlar om bröllop nu. Det är faktiskt kul! Undrar om jag inte ska byta namn på min blogg till bröllopsbloggen. Så för er som tittar in, jag hoppas ni kan nöja er med det.

Idag ska jag börja fila rejält på bordsplaceringen. Det ska bli kul. Se vem jag ska para ihop med vem. Mohahaha! Meh, skoja.
Nämen hörrni. Lämna en kommentar vetja. Det är alltid kul.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ska bli kul o bli ihopparad ;) hahahah Tänk att du blir Nielsen. Det fatta jag NU när du skrev det. Konstigt asså. Nu ska jag dra till handledardaten. Höörs!!

2009-03-19 @ 10:16:42
URL: http://lindasirvio.blogspot.com
Postat av: Hinda

Du...bilden nedan... Du om ett par år kanske :)

2009-03-19 @ 17:31:59
URL: http://[email protected]
Postat av: Noomi

Jag vill sitta med ngn snygg och trevlig. =)

Krya

2009-03-19 @ 18:52:51
Postat av: filippa

haha, nompan! du får sitta med din man, jag hoppas du tycker han är snygg och trevlig ;)

och linda! du vet ju reeedaaan

2009-03-19 @ 19:47:17
Postat av: Magnus

Alltid roligt att läsa din blogg!!

Krya på dig!!

2009-03-19 @ 23:31:26
URL: http://laffe.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0