Nostalgi: USA, Chicago, IL, 2006



Varje morgon var helt underbar. Frukosten var ju LJUVLIG! Och underbart att få en gosig kusin i knät också.



Självklart testade jag på en reeedig Amerikansk hamburgare. Om inte flera! Och fy sketan vad gott det var!




Sen tog vi oss ju såklart in till Chicago downtown. Underbart! Och 19 minus... Haha




Roligt var såklart att jag och kusin Emma matchade så bra i våra rosa frottédressar. Haha... Ska kanske rota fram den där igen...?



Linda och jag besökte massvis med affärer. En av favoriterna blev billiga Wallmart! De har ju typ allt!



Och favvisrestaurangen utsåg vi The Bennigans till. Underbart! Och såklart; gratis påfyllning av Pepsi max




Sista kvällen fotade jag solnedgången inne i Chicago. Vackert!
Och fy vad kul att vi ska dit snart igen! Jag längtar så jag spricker!

Kommentarer
Postat av: Linda

Oooooo va ROLIGT att se dessa alltså!!!

Har ju inte sett dessa pics på åratal! Kul!! Fy vad jag vill till USA. NU!!

2009-03-18 @ 14:14:02
URL: http://lindasirvio.blogspot.com
Postat av: e

jag tror jag gillar dig

2009-03-18 @ 14:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0