23



Tröjan som är på bilden köpte jag på loppis förra veckan. 10 kronor kostade den. Det kallar jag studentpris.

Nu ska jag snart bege mig till praktiken igen. Idag har vi en lektion, min handledare och jag. Fast det är egentligen bara jag som håller i den. Det blir nog bra. Är grymt otaggad just nu, men det är bara för det gör ont på så många ställen i min kropp och jag blir irriterad på det.
På fredag fyller jag 23 år och det ska blir så härligt. 22 är alldeles för lite, men 23... ja, det smakar bra i munnen.
Om det är någon som har ett gött sommarjobb till övers, hör av er. Jag är i stort behov av ett...

Jahopp. Nej, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det här med bloggen känns ändå ganska meningslöst ibland. Jag har inget vettigt att skriva längre, liksom.
Hej svejs.

Kommentarer
Postat av: Bettan

Tänkte just vilken snygg tröja Filippa har när jag läste inlägget igår! :)

Du får visa mig denna loppis en dag när jag är hemma! ;)

Ha de gott!

Kraam

2009-03-11 @ 10:22:19
Postat av: Bettan

det var ju på facebook jag såg tröjan... blir lite förvirrad ibland! :)

2009-03-11 @ 10:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0