idag har det.

Idag har det snöat - men det gjorde inget, för jag tog på mig två par långkallisar och tre tröjor.
Idag har jag träffat min arbetslagsgrupp, en komplicerad grupp med många viljor - men det gjorde inget, för det gick väldigt bra liksom.
Idag har jag hostat och haft ont i mitt revben - men det gör inget, för jag dricker te och tar promenader och ber att allt ska bli bra.
Idag har jag varit jättetrött - men det gjorde inget, det är okej att ligga och dega i soffan i några timmar om man vill det.
Idag har jag varit sugen på gottis - men det gör inget, för jag får äta hur mycket onyttigt jag vill. Jesus älskar mig ändå.
Idag har jag lämnat in en jättestor guldring och bett få den inklämd, fattig som jag är önskade jag mig ett bra pris - men det gjorde inget, jag fick det till ett perfapris och med en diamant till.
Idag har jag läst en jättedeppig blogg om en av mina idoler, riktigt kränkande och dålig - men det gör inget, jag vet att Hon inte bryr sig och Hon är min idol i vilket fall.
Idag åt jag en jätteintressant frukost - men det gjorde inget, den var så fruktansvärt god.
Idag har jag gått och småshoppat med min vän Linda, inte bra att slösa pengar i dessa sparandetider - men det gör inget, ett par jeans för 50 kr är bättre än inga jeans för 50 kr.

Idag har det varit en riktigt fin dag, faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu hitta jag hit, naaajs!!!

Nu ska jag dega några timmar i sängen. Det e helt okej. Bra skrivet Fillay, Det ska jag göra nu typ. Ciaoooo!!!

2009-02-06 @ 12:16:15
URL: http://lindasirvio.blogspot.com
Postat av: Noomi

Du och Linnea kan starta det gör ingenting klubb.

Linneas och mitt samtal idag:

-Linnea du har ju bajs i blöjan!

- Det gör ingenting mamma.

Alltså vi har pratat mer med varandra idag=)

Ibland kan det vara riktigt skönt med det gör ingenting dagar

Kram

2009-02-06 @ 23:51:19
Postat av: filippa

haha, nompan, linnea är ju klockren :D

2009-02-07 @ 10:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0