frukostbuffén



I helgen har jag vilat så mycket att jag nog inte behöver ta det lugnt på ett år. Vi blev så rastlösa efter tag att vi knappt visste vad vi skulle ta oss till, Emanuel och jag. Det slutade med att vi åkte hem tidigare. Och det var riktigt gött.
Frukosten är ju den jag drömmer om hela tiden. Jag kunde inte sova ordentligt i fredags, för jag längtade så mycket till morgonen och frukostbuffén. Den var helt fantastisk.
En massage hann jag avnjuta och Emanuel och jag tog mycket plats i poolen med alla galna lekar och upptåg. Det var otroligt roligt. Jag har så ont i käkarna efteråt för att jag skrattat så mycket.

Nu sitter jag på min praktik och planerar mina lektioner. Jag ska hålla i flera stycken och har startat upp ett projekt här med åk 7. Galet kul! I love it! Snacka om att jag har valt rätt utbildning, rätt yrke. Aaaaah! Synd bara att det är fyra år till innan jag får arbeta med det....

Kommentarer
Postat av: Hinda

Gött att du har haft det gött! Men du saknar dig! När kan jag komma och göra de där fältdagarna, vi kan väl göra ett projekt eller nått, som vi kanske kan göra på min praktik sedan!!??

Puss och kram

2009-03-09 @ 20:15:28
URL: http://[email protected]
Postat av: mams

LÅter härligt!! Hoppas att du verkligen har kopplat av, gumman=)

2009-03-09 @ 21:09:12
Postat av: Linda

DANKE för idag! Supernajs. Godnatt!! Kram jag Linda

2009-03-09 @ 21:56:23
URL: http://lindasirvio.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0