Snart är det dags





Nu är det bara en och en halv månad kvar tills vi ska gifta oss! Oj oj oj, vad tiden rusar.
Lite pinsamt av mig, att jag sagt till folk att OSA-datumet är den 28 mars, och fick veta av två inbjudna gäster igår att det var 19 mars. Det vill säga... nån gång nu snart.
Aja.
Välkommen på vår Öppet Hus-del förresten. Det börjar ca halv sex. Japp, så är det.

Jag har ju praktik nu. I love it. Jag har verkligen valt rätt yrke. Känns helt fantastiskt att veta det... Men jag har testat på en hel del, tänkt och velat hur mycket som helst... Därför känns det nu skönt att veta!
Synd bara att jag gått och blivit sjuk igen. Det är lite skumt, för det hände liksom bara över natten typ. Jag hoppas jag blir frisk över natten.

Nu ska jag fortsätta ligga i soffan, bli frisk och dricka lite pepsi max. Mmm...





Kommentarer
Postat av: Linda

Ooo nej!! Hoppas du blir frisk nästa natt!!

2009-03-17 @ 16:47:55
URL: http://lindasirvio.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0