not a big fan

Godmorgon.
Alltså, MORGON som in i är det. Och min väska är riktigt fullpackad. Och jag ska till andra sidan Malmö idag, från Landskrona. Usch vad långt. Och usch vad tidigt det är.
Vi ska ha kärlekstema idag.
Därför kör jag röda jeans och en ljusrosa kofta. För mig är kärlekens färg i den skalan. Så är det bara.
Jag har en dålig ovana (hehe) att sätta mig vid datorn på morgonen och äta frukost. Det innebär att man inte riktigt hinner allt man borde, för man fastnar... exempelvis här, vid bloggen. Och sen får man stressa järnet när det är dags.
Nu ska jag dra om exakt fem minuter och det kommer jag inte, det vet jag.

Nähe hörrni. Jag undrar ibland vad jag ska skriva här. Är det nån som har nån idé? Alla tips är välkomna.


Nu kanske jag ska dra, ja... Ha en HÄRLIG dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0