let´s dance!

Sitter hemma hos familjen Nielsen, a.k.a Daniel & Charlotte med kidz. Leo har pussat mig i pannan tre gånger och även hotat att ha sönder mig. Lite blandade känslor när vi dyker upp såhär på kvällskvisten, det må jag säga.
Jag har köpt jätteröda pumps som jag går runt i här och minsann lika lång som Emanuel, Daniel och Charlotte. Yes! Finally! Mitt mål med den här våren är att lära mig gå i högklackat, bara för att jag tycker att det är så himla snyggt! Och jag gillar att känna mig lite extra fin.
Vi har ätit tacos, kollat Let´s dance och sitter nu och jäser med chips, ostbågar och pepsi max. Här är faktiskt det enda stället på jorden som påminner om mina egna fredagsmyskvällar som jag hade när jag var yngre med familjen. Jag älskar dem. Dessa traditioner kommer lätt följa med i min nya, lilla familj.

Sov sött.

Kommentarer
Postat av: Bettan

Åhh, älskar fredagsmys med familjen!!

Skulle bara säga att Dany är inte här.. men han har ansvar för min guldfiskar tills jag kommer hem! Han har gjort ett ganska bra jobb hittills! :P

2009-02-13 @ 22:42:37
Postat av: Linda

Mysigt värre asså!!

Ja, högklackat, det vore nåt. Älskar klink, klong-ljudet!

2009-02-15 @ 17:17:04
URL: http://lindasirvio.blogspot.com
Postat av: änna

du får ju ta å lägga ut insändaren häär så kan ja läsa den :)

2009-02-15 @ 17:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0