en trött en

Hej.

Idag är jag trött och illamående, som aldrig förr. Men det ska nog bli bra det här med.

Dessi utmanade mig på sin blogg, jag tyckte det verkade som en rolig grej, så här kommer min:
Fjärde bilden ur fjärde mappen:


Det  var när jag bodde i Stockholm förre året och Linda och jag skulle på BoIS-Sirius-matchen i Uppsala. Det var en riktigt, riktigt, riktigt rolig upplevelse.
Tack Linda för alla roliga upplevelser vi haft! Jag hoppas de bara kommer bli fleeeer och fleeeeer!

Och så utmanar jag alla er som har en blogg och känner er utmanande. Men skriv i mina kommentarer om ni antog den, för jag vill ju se!

Hoppas ni har det bättre än jag! För i så fall har ni ju det underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0