en helt vanlig dag. typ

Hej.

Jag sov inte så mycket inatt. Det är en liten hund i den här lägenheten som tycker om att ligga under täcket. Nära, nära, nära. Så nära att dubbelsängen inte ens räcker till längre.
Inatt ska jag sova i min egna säng så får Leo-voven sova i mor och fars säng, dåh. Jag måste sova!
Det har varit underbart väder idag. Även om jag vet att mamma å pappar har det sååå mycket bättre! 28 grader och stekande solsken. Jag är inte avis. Jo, det är jag.
Mitt huvud har dunkat så extremt mycket idag och jag hoppas det blir bättre imorn.
Den här veckan har jag planerat att friskförklara mig, eftersom mitt revben känns otroligt mycket bättre och hostan är som bortblåst. Medicinen har alltså hjälpt, och det finns ingen annan än Gud att tacka för det. Tack Gud!
Annars idag har väldigt mycket plugg betats av, men även ett besök från Linda och hennes dotter Elsa, då vi pysslade lite bröllopsgrejer.
Jag ser verkligen fram emot vårt bröllop nu, det kommer bli så kul! Och så bra! Och ingen kan stoppa det! Hehe...

Nej. Nu ska jag minsann gå och borsta tänderna och sussa gott. Hoppas jag.

Hej och hå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0