På lördag smäller det



Måste säga att just nu, är det roligaste att vi ska gifta oss på lördag: just att jag får träffa så HIMLA många vänner och släktingar! Tjohoo! Vilken sammankomst liksom! Heja heja.

Och nej, inga fjärilar i magen. Ingen nervositet. Jag är nog inte som alla andra brudar verkar det som. Det enda som är i mitt huvud är att jag ska klara av två examintioner imorn och så kommer mina Chicago-släktingar idag. Och ja. Sen ska vi gifta oss på lördag. Det är ju fett, kanske.
Men oroa er inte. Jag är inte ett nervvrak, jag kanske kommer bli, men jag är inte. Jag är bara vanlig. Och så fruktansvärt trött på att vara sjuk och förkyld hela tiden...

Hej å hå! Nu ska vi shoppa saker till mitt hår.

Kommentarer
Postat av: Linda

Du e i goda händer om du skulle bli ett nervvrak på lördag ;) Kram!! o se SNART!!! Jahuuu!!!!

2009-04-28 @ 12:46:56
URL: http://lindasirvio.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0