Jesus



Det är verkligen vår här nu asså. Underbart! Jag blir så sprudlande glad av solen, värmen, lugnet och fåglarna som kvittrar. Inte fiskmåsarna som väcker än på mornarna, men fåglarna. Som kvittrar.
De senaste dagarna har jag och min blivande varit extremt aktiva. Vi har fixat allt vi borde, snart, till detta uuuuuuunderbara bröllop som nu nalkas. Det är bara tre veckor och två dagar kvar nu, förstår ni.
Jag förstår inte. Hoppas du förstår.
Idag tog vi en fika på stan, mamsen, lukasen, emalen och jag. Helgött och sitta utan jacka på uteserveringen som är fullpackad folk. Mm. Lovley. Det blev lite andra nödvändigheter inskaffade också... the rest is silence.
Emanuel och jag var så otroligt duktiga att vi sedan tog oss en springrunda. Faaaantastiskt gött! Solen som steker, vinden som... eh, ja, den kändes ju knappt. Det var gött! Det är så fridfullt att springa vid havet. Det är liksom Gud där. Så stort...
Snart ska vi på gudstjänst i kyrkan, vi ska leda lovsången. Det är faktiskt ikväll som Jesus fördes bort av fariséerna. Då tänkte Emanuel att man skulle ha svart skjorta på sig. Vilket innebär att jag nu måste gå och byta om min helrosa outfit. Men men. Det får gå.
Ha en riktigt goo påsk, och glöm för allt i världen inte bort VARFÖR. Amen!

Jesus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0