Bröllopsyra



Snart har vi i alla fall yrat färdigt, om bröllop och allt. Bara tre veckor kvar nu. HALLELUUUUJAH!
Ska bli så himla gött och få det överstökat och bara få vara GIFT och leva resten av livet tillsammans med duden jag älskar mest i heeeela världen. Och efter bara några veckor åker vi ju på honeymoon till Las Vegas tänkte jag skriva... Jag menar såklart New York, och även Chicago. Där ska vi campa på en strand över midsommar. Hur coolt är inte det? Inte för att jag är nån campingmänniska, men shit, det kommer bli sååå mysigt! Leka med barnen (mina kusiner), grilla, bada, mysa... Mmm. Jag längtar.
Marie sitter här och bölar till sista avsnittet av Vänner. Det GÅR INTE att komma undan utan tårar. Förutom jag då. Jag har ju sett det kanske 357 gånger, liksom. Snart ska hon testgöra en brudfrisyr på mig. Det kan nog bli najs.
Den här dagen har jag tvättat, gått en riktig morgonpromenix med mamma vid havet. Det var så uuunderbart skönt! Imorn får det nog bli en springtur igen. Det är så GÖTT. Allt blir så gött i det här vädret liksom.
Jag håller på att gå in mina brudskor också. Emanuel tycker att jag går bra nu, men jag vill ju inte direkt vingla fram. Haha... Hm, ja just det.
Oh, vad jag längtar nu. Den där dagen asså. Jag kommer glömma alla konstiga människor deras åsikter, bara vara där. I stunden. Gifta mig! Och sen dela hela livet. Ah, it´s gonna be grrrreat!

Nu kommer snart D-dawg hit också, så ska hon hjälpa mig att sy in lite byxor och så ska vi dra till Malmö och lyssna på Markus Olsson. SWEET. See ya.

Kommentarer
Postat av: e

din bajs

2009-04-10 @ 16:32:13
Postat av: Jenny

Ååååååh va kul ni kommer att ha det! Livet som gifta är verkligen DET BÄSTA LIVET! och det blir bara bättre och bättre för varje år! Tänk in på alla knasst som har sin åsikter, det finns alltid såna. Tänk på att du och E ska njuta och att det är ert bröllop, er dag och ert liv!



STOOR KRAM!

GLAD PÅSK!

2009-04-11 @ 11:38:38
URL: http://www.jennyjm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0